کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317920 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خدا Eee PC را بیامرزد! ایسوس تولید نت‌بوک‌هایش را متوقف کرد

به گزارش سافت‌گذر ؛ نت‌بوک‌های سری Eee ایسوس از رایانه‌هایی بودند که کاربران را وارد دنیایی فناوری ارزان‌قیمت کردند؛ آن هم زمانی که رایانه 200 دلاری را فقط می‌شد در خواب دید.

با فروش دستگاه‌هایی مثل Nexus 7 و Kindle Fire HD به قیمت کم‌تر از 200 دلار، دیگر همه به استفاده از فناوری‌های جدید اما کم‌قیمت عادت کرده‌اند. اما همین چند سال پیش، این وضعیت را فقط در خواب می‌شد دید. وقتی اینتل و ایسوس در سال 2007 اعلام کردند که می‌خواهند رایانه‌ای را با قیمت فروش 199 دلار تولید کنند، چشم‌های بسیاری چهار تا شد! در آن زمان، ارزان‌ترین نوت‌بوک‌ها هم دو برابر این مبلغ قیمت داشتند. رئیس و مدیر ارشد ایسوس سری Eee را «ارزان‌ترین و آسان‌ترین رایانه جهان... آسان برای یادگیری، آسان برای بازی، آسان برای کار» توصیف کرد.

 

مدل Eee PC 701 اولین نوت‌بوک مینی نبود اما در بخش رایانه‌های نت‌بوک پیش‌رو بود؛ عرصه جدیدی که به سرعت شامل دستگاه‌های بی‌شماری شد که بی‌نهایت ضعیف بودند و کار با آن‌ها اغلب بسیار سخت بود. اما این نوع رایانه‌ها کاربران را با نظریه رایانه‌ای یدکی برای گشت و گذار در اینترنت و گاهاً کار با متن آشنا کردند؛ مدت‌ها قبل از آن که تبلت‌های ارزان‌قیمت به دستگاه‌های رایج برای انجام این کارها تبدیل شوند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ایسوس هنوز دست از مبارزه برنداشته و می‌خواهد سری تبلت‌های Transformer را جایگزین نت‌بوک‌هایش کند. به هر حال، Eee PCها هم در عمر کوتاه خود به درد کاربران خوردند؛ خدا رحمتشان کند!

با این حال، محبوبیت فزاینده تبلت‌هایی مثل آیپد و کاهش قیمت نوت‌بوک‌های باریک و سبک باعث شده استفاده از نت‌بوک‌ها از مدت‌ها پیش کاهش یابد و به گزارش روزنامه Digitimes، ایسوس بالأخره تصمیم گرفته تولید رایانه‌های Eee PC را که مبدع این عرصه بودند، متوقف نماید. ایسوس برنامه دارد تا مشتریان آینده نت‌بوک‌های Eee را اکنون به تبلت‌های اندرویدی خود موسوم به Transformer ارجاع دهد.

ظاهراً ایسر و MSI هم که نت‌بوک‌های زیادی را روانه بازار گرسنه این محصول کردند، دارند تولید نت‌بوک‌های خود را متوقف می‌کنند.

کیبوردهای کوچک، باتری‌های ضعیف، وضوح صفحه بسیار پایین و سرعت کم Eee PCها باعث می‌شد تا مردم «عاشق» این دستگاه‌ها نباشند؛ اما بسیاری از ما علاقه عجیب (و شاید غیر عاقلانه‌ای) به نت‌بوک‌های ایسوس داشتیم. از سال‌های خدمت‌رسانی این رایانه‌ها تقدیر می‌کنیم و آن‌ها را قراضه‌دانی عظیم آسمان‌ها می‌سپاریم. خدا بیاویزدشان!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10977 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/18 تعداد مشاهده: 1729
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر